|
جعفرجن(بَکِر)
| ||
|
الان تقریبا ده روزه تو کشور اعتراض و تظاهرات هست، یه شهر و دو شهر یا صد نفر و دویست نفر هم نیستن که بگیم اغتشاش گر و عوامل خارجی هستن، همه مردم کوچه و بازارن، همه مردم از گرونی گرسنگی اومدن تو خیابون [ چهارشنبه هفدهم دی ۱۴۰۴ ] [ 13:51 ] [ مجتبی بهادری ]
|
||
| [ قالب وبلاگ : ایران اسکین ] [ Weblog Themes By : iran skin] | ||